15.12.12


Net değil yüzün hiç bir resimde

Yok ben ağladığım için

Ne sende ne resminde bir kusur yok

Başıma neler geldı senden sonra

Ne haber verdim ne de
sen sordun
Sen değilmiydin ne olusa olsun ara diyen
Ne olmadıki senden sonra
Olmadı arayamadım
Sende aramadım bulanıklaştı her şey
Senden sonra sen her şey yolundamı sanıyorsun
Sen öyle say
Yolsuzum yolumu bulamıyorum
Haberin yok bak işte onlarca sonbahar geçti
Yaz galdı ama hala yağmurlu gözlerim
Çek artık gözlerime astığın resmini
Sen isteseydin gelirdin
İsteseydin zaten hiç gitmezdin
Adını unuttum artık sayıklamıyorum
Sormuyorum artık sebebini

Cevabı yokki olamaz da
Gecemdin sen simsiyahımdım
Gizlimdin saklımdın yaramdın kabuksuz

Ahmet söylerken şarkısını arka mahallede

Dökerdim gözyaşlarımı denize
Yüzünü güldüremedigim anlar gördüm

Adını söylemem için vurmadılar ben adını duyunca vurulmuşum

Göz yaŞlarım düşmedi ben düştüm ateşe



Hiç yorum yok: