13.2.12

Seyrettim sadece

Bitiyormuş zamanla
Bitmez dediğin herşey
Soluyormuş işte özene bezene büyüttüğün çiçekler
Kış geliyormuş işte
Hiç fikrini sormadan

Rüzgar saçlarını uçururken
Yağmura şemsiye tutuşunu
Taksinin seni almaya gelişini
İzledim pencereden

Duymadın içimden bağırıyordum gitme diye
Yağmur herzamankinden hızlı yağıyordu
Sırılsıklamdın şimdiden 
Rüzgar engel olmaya çalıştı
Taksicinin gitmeye niyeti yoktu

Çok ağırdı taşıyamıyordun
Zorla sığdırdığın ağır anılarla dolu valizin
Ne sen taşıyabilirsin götürdüğün yükü
Ne ben kaldırabilirim bundan sonra

Öylece bakakaldım
Gitmek istemeyen seni
Gitmek için valiziyle kavga ederken seyrettim

Sadece seyrettim
İçimdekine bağır diyerek
Durdur gitmesin diyerek
Ellerimin arasında olmayan ellerini ezerek
Ve pencereden öylece seyrederek
Gitmek istemeyen valizini
Gitmek isteyen senle kavga ederek
Ve yüreğimi bir daha ve bir daha ezerek
Seyrettim ve sadece seyrettim
Gitmeni hiç bir zaman istemeyerek!
Yazan:S.DEMİR








  




Hiç yorum yok: